قالب وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانه داری، گل آرایی، دوخت لباس زنانه و مردانه، تزیین منزل
 
لینک دوستان

راهنمای خرید دی وی دی رکوردر DVD Recorder

دی وی دی ها با ظرفیت بالا و کیفیت بهتر خود، دنیای دیسک ها را قرق خود کرده اند و دیگر کم کم احساس می شود بدون داشتن دستگاه های پخش کننده و یا ضبط DVD نمی توان از خیلی از برنامه ها استفاده کرد. دستگاه های ضبط DVD نیز با قابلیت های جالبی که دارند، توجه زیادی را به خود جلب کرده اند و با هر کدام از این دستگاه ها دیگر لازم نیست نگران از دست دادن برنامه های تلویزیونی دلخواه خود باشید، چرا که با دادن زمان پخش برنامه به دستگاه، خود به خود روشن شده و برنامه ها را برایتان ضبط می کند.
اما هر کدام از این دستگاه ها قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را دارند که قبل از خرید هر کدام بد نیست در مورد این امکانات اطلاعاتی داشته باشید تا با مراجعه به فروشگاه ها با شنیدن نام های عجیب و غریب و بعضا نا آشنا گیج نشوید.

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/3/26 ] [ 6:47 عصر ] [ ]

راهنمای خرید انواع بخاری

اگر برای گرم کردن خانه‌تان از بخاری استفاده می‌کنید یا اگر جزو آن گروه آدم‌های سرمایی هستید که به نظرتان شوفاژ برای گرم کردن خانه کافی نیست و در روزهای سرد زمستان یک بخاری برقی هم کنار دست‌تان روشن می‌کنید، این گزارش را بخوانید...

راهنمای خرید انواع بخاری

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/3/26 ] [ 6:43 عصر ] [ ]

راهنمای خرید گلدان کریستال

گلدان های کریستال می توانند زیبایی و وقار بی نظیری را به خانه شما هدیه دهند. شما می توانید از گلدان های کریستال به تنهایی و یا به همراه گل استفاده کنید. خانم های ایرانی علاقه خاصی به ظروف کریستال و به ویژه گلدان های کریستال دارند بنابراین اگر شما هم جزء افرادی هستید که قصد خرید گلدان های کریستال را دارید، حال چه برای تزئین فضای داخلی خانه و چه برای کادو دادن به دوستان و آشنایان، پیش از خرید نگاهی به چند نکته زیر داشته باشید:
ادامه مطلب...

[ جمعه 91/3/26 ] [ 6:39 عصر ] [ ]

چند نکته برای خرید لوستر

اگر شما نیز قصد دارید لوستری مناسب برای فضای مورد نظرتان در خانه تهیه کنید ابتدا پیش از هر کار موارد زیر را موارد توجه قرار دهید :

loostr

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/3/26 ] [ 6:37 عصر ] [ ]

دوربین دیجیتال- نکات مهم در خرید دوربین

دوربینهای بسیاری با امکانات و قابلیتهای مختلف وجود دارند که نمیتوانید تصور کنید. قبل از اینکه جستجوی خود را برای خرید دوربین آغاز کنید در نظر داشته باشید که تعداد زیادی از دوربینهای دیجیتال قابلیت های مشابه ای دارند, ولی این مساله به این معنی نیست که کارایی یکسانی را هم ارایه میکنند. Reviews معروف هستند

بعضی از مشخصات کلیدی عبارتند از:

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/3/26 ] [ 6:33 عصر ] [ ]

راهنمای خرید لب تاپ

مطمئن‌ترین لپ‌تاپ را چه شرکتی می‌سازد؟

نتایج تحقیقی روی سی‌هزار لپ‌تاپ معیوب مشخص کرده یک سوم لپ‌تاپ‌ها در سه سال اول استفاده دچار مشکل می‌شوند، نت‌بوک‌ها بیشتر از لپ‌تاپ‌ها خراب می‌شوند و ایسوس و توشیبا، کمترین آمار خرابی را دارند!

مجید جویا: از آن‌جاکه لپ‌تاپ‌ها اغلب از قطعات اولیه سخت‌افزاری مشابه و معمولا یکسانی ساخته می‌شوند، ممکن است چنین به نظر برسد که برندهای مختلف لپ‌تاپ تفاوتی با هم ندارند، دست‌کم تا زمانی که سخت‌افزارهای به کار رفته در ساخت آنها مشابه هم هستند و قابلیت اعتماد همسانی دارند.

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/3/26 ] [ 6:30 عصر ] [ ]

چند نکته برای خرید ماشین ظرفشویی

ز قدیم گفته اند علاج واقعه را باید پیش از وقوع کرد!
این مثل در موارد متعددی مصداق می یابد که از قضا در مورد لوازم خانگی نیز مصداقی عینی می یابد.پس اگر قصد دارید در این اوضاع و احوال و با توجه به قیمت بالای لوازم خانگی اقدام به خرید لوازم خانگی کنید باید نکاتی را در زمینه انتخاب، شناخت کاربرد صحیح و روش های نگهداری بدانید و رعایت کنید.در مورد ماشین ظرفشویی که یکی از لوازم مدرن آشپزخانه های امروزی به شمار می رود، توجه به نکاتی هنگام خرید لازم است.

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/3/26 ] [ 6:27 عصر ] [ ]

قدم اول خرید یک دوربین مناسب
در این شماره به خرید دوربین می پردازیم زیرا بدون داشتن دوربین آموزش عکاسی کاری است بیهوده. بنابر این اگر در منزل دوربین دارید که چه خوب و اگر ندارید هم چیز زیادی از دست نداده اید، می توانید از اعضای خانواده و یا فامیل یکی قرض کنید. و اگر به اندازه کافی پول دارید یک دستگاه بخرید.

البته این مطلب با نگاه به دوربین دیجیتال نوشته شده است.


اولین قدم در راه عملی عکاسی خرید یک دوربین است. اما کدام دوربین؟ چه مدلی؟ با چه امکاناتی؟

با چه مارکی شروع می کنید؟ کانن؟ نیکون؟ سونی؟ فوجی؟ و یا . . . ، امروز بیش از 10 کمپانی مشهور در زمینه ساخت دوربین فعالیت می کنند و تقریبا تمامی آنها نیازهای خانگی و برخی نیز نیازهای نیمه حرفه ای عموم مردم را برآورده می‌کنند.

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/3/26 ] [ 6:27 عصر ] [ ]

راهنمای خرید لوازم خانگی

راهنمای خرید دی وی دی پلیر dvd player

 

در نگاه اول یک دی وی دی شبیه یک سی دی است با این تفاوت که حجم عظیمی از داده های صوتی و ویدئویی را با فرمت MPEG-2 بر روی خود نگه می دارد و این داده ها توسط دستگاه DVP Player رمزگشایی شده و به سیگنال های ویدئویی تبدیل می شود.
در انتخاب یک دستگاه DVD Player واقعیت اینجاست که شما از دستگاه خود چگونه میخواهید استفاده کنید آیا میخواهید آنرا فقط به یک تلویزیون متصل کنید و سایز این تلویزیون چقدر است و یا نه میخواهید آنرا بعنوان جزئی از سینمای خانگی قرار دهید؟
به هر حال درست است که اطلاعات بر روی DVD بصورت دیجیتال ذخیره شده اما برای مشاهده آن باید اطلاعات دوباره رمزگشایی شده و بصورت آنالوگ دیده شود که این وظیفه DVD Player است. وقتی با تلویزیون های بزرگ به خروجی یک DVD Player نگاه کنیم میتوانیم کیفیت آنها را از هم متمایز کنیم. همچنین اگر از بلندگوهای تلویزیون به صدای پخش شده از دید وی دی گوش کنید تفاوت چندانی را احساس نمی کنید. با این اوصاف انتخاب یک دی وی دی مناسب احتیاج به یک سری اطلاعات دارد.

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/3/26 ] [ 6:18 عصر ] [ ]

نکات مفید در انتخاب و نصب پرده

 

پرده از جایگاه مهمی در دکوراسیون هر فضایی برخوردار است و بخش چشمگیری از سطوح دیوارها را اشغال می کند. برخی پرده را لباس خانه می دانند از این رو دانستن نکته های ظریف اما مهم درباره انتخاب پرده می تواند شما را در تهیه پرده مناسب برای منزلتان یاری دهد.

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/3/26 ] [ 6:15 عصر ] [ ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ



>> بازدید امروز: 19
>> بازدید دیروز: 12
>> مجموع بازدیدها: 289087
آرشیو مطالب
تبلیغات
روشهای ویژه ی چگونگی افزایش واقعی قد از 5 تا 10 سانتیمتر در 10 هفته
 8500 تومان
آیا می دانید دلیل جذابیت جهانی آقای شرلوک هولمز چیست؟
 7000  تومان
پر طرفدارترین نرم افزار چند ماه اخیر، تنها با خواندن متن آن را تایپ نمایید
 6000  تومان
امواج مغزی انسان در حالت خواب با حالت بیداری تفاوت می کند. وقتی انسان خواب است ا
 8000  تومان
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :