قالب وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانه داری، گل آرایی، دوخت لباس زنانه و مردانه، تزیین منزل
 
لینک دوستان

گل آرایی برای عیادت از بیمار


مقدمه :
 
در این جلسه یک نوع گل آراییرا که برای عیادت از بیماران هدیه میبرند آموزش میدهیم. این نوع گل آرایییک سبک مدرن است که معمولاً در آن از گلها و برگهای کمتری استفاده میشود.
 
برای شروع گل آراییابتدا سبدی را انتخاب میکنیم و اسفنجی را در درون آن قرار میدهیم. گلهای اصلی مرغ بهشت و آنتریوم هستند. البته گل آراییچه از نوع سنتی باشد و چه از نوع مدرن به سه نوع الف) گل اصلی؛ ب) گلها و برگهای خطی؛ و ج) پر کنندهها نیاز داریم. سپس برگهای خطی را در پشت گلهای اصلی قرار میدهیم و فضای خالی گل آراییرا با گردی پر میکنیم.
 
گلهایی را که برای عیادت بیمار میبریم نباید بوی تند داشته باشند یا اینکه حساسیت در بیمار ایجاد کنند. همچنین رنگ گلها نباید خیلی تند یا ملایم باشد بلکه گلهایی با رنگ شاد هدیه میبریم تا برای بیمار نشاطآور باشد.
 
وقتی که به عیادت بیمار میرویم معمولاً با خودمان کمپوت و آب میوه میبریم که بهتر است بجای گذاردن این وسایل در کیسه، خوردنیها را در کنار سبد گل قرار دهیم. برای عیادت بچهها میتوان سبد گل را با شکلات و خوردنیهای مورد علاقهی بچهها پر کرد.
 
در این نوع گل آرایینباید از رنگهای پاییزی و یا گل آفتاب گردان استفاده بکنیم چرا که رنگ پاییزی روحیه خوبی برای بیمار نخواهد داشت.

* ساخت دسته گل دیگر

گاهی ممکن است عطر و بوی گلی را که برای بیمار میبریم، موجب کسالت و ناراحتی بیمار شود. لذا چنین گلی را در محفظهای قرار میدهیم طوری که زیبایی دسته گل حفظ شود. برای این کار ابتدا زرورقی را پهن میکنیم و گلهایی چون رز صورتی، بید و شمشاد را بر روی آن میچینیم و نیز فضای بین آنها را با گردی پر میکنیم (گلها روی رنگ سبز نمای بیشتری دارند) و در نهایت زرورق را دور گلها میپیچیم و آنرا با روبانی تزیین میکنیم. سعی کنید در هر فصل از گلهای همان فصل استفاده کنید.


[ پنج شنبه 91/3/25 ] [ 3:55 عصر ] [ ]
درباره وبلاگ



>> بازدید امروز: 72
>> بازدید دیروز: 106
>> مجموع بازدیدها: 290251
آرشیو مطالب
تبلیغات
روشهای ویژه ی چگونگی افزایش واقعی قد از 5 تا 10 سانتیمتر در 10 هفته
 8500 تومان
آیا می دانید دلیل جذابیت جهانی آقای شرلوک هولمز چیست؟
 7000  تومان
پر طرفدارترین نرم افزار چند ماه اخیر، تنها با خواندن متن آن را تایپ نمایید
 6000  تومان
امواج مغزی انسان در حالت خواب با حالت بیداری تفاوت می کند. وقتی انسان خواب است ا
 8000  تومان
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :